onsdag 13. april 2011

Onsdag

I dag har jeg hatt fri fra jobb, og brukt dagen til diverse andre ting i stedet. Jeg har vært i banken hvor jeg signerte alle dokumentene rundt boliglånet jeg har tatt opp, vært på frisøren, tatt solarium og litt shopping! Dette høres jo egentlig ut som en kjekk dag, men plutselig ble den ikke så kjekk likevel. Men jeg skal ikke la meg deppe av den grunn, har så mye spennende som skjer fremover at det er ikke lov! Lucky me.

Jeg burde virkelig tatt turen på treningsstudioet nå, ettersom det ikke er lenge til sommeren er her. Gjelder å ha kroppen klar til bikinisprading! Faktisk skal jeg til Barcelona om en måneds tid, så egentlig har jeg litt dårlig tid til tur nr 1. Men tipper det blir mer bikinibruk i USA i juli! Gleder meg kjempemasse til begge reisene, blir gøy!



(juni, 2010)

Tenkte jeg kunne legge ut bilder av leiligheten min senere i kveld!

XXXX

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar